Ny energi

6 Maj

Börja dagen med ett träningspass. Solsken som smälter bort den sista snön. Det gav mig definitivt lite extra energi. Dagen har därför ägnats åt att vårstäda garaget och plocka undan urväxta bebiskläder.

Efter två träningspass den här veckan känner jag mig mer peppad än någonsin! Beach 2012, here I come! Bodypump i torsdags och step-up idag. Träningsvärken är inte nådig. Varje steg påminner om hur dåligt tränad jag varit sista tiden.  Nu ska här bli andra bullar. Bullar, mums…kanske skulle unna mig en chokladbulle? Nej, nu får det vara slut på gofika ett tag framöver. En kopp te och en finncrisp med ost framför tv:n får avsluta denna helg.

Hoppas er helg har varit lika bra som min!

Vet inte varifrån bilden kommer men den illustrerar nog hur många av oss kan känna oss på stranden. Min tanke är att lite träning ska hjälpa mig att stanna i ruta ett.

Kommentera

