Välkommen att inspireras

15 Maj

Länge har trähjärtat med texten Välkommen hem till oss hängt i våran hall. Jag kände att jag ville göra det lite mer personligt. Visa vilka oss är. Jag hade ett par gamla tavelramar liggandes i garderoben. Det här blev resultatet efter en kväll med papper, sax och lim. Nu ska jag bara leta efter ett kort på hela familjen och sätta i den lilla ramen.

Jag har använt mig av tre sorters mönstrade papper och ett enfärgat. Några knappar, lite pappersblommor, pärlor, spets och band fick dekorera det hela.

Är mycket nöjd med resultatet. Det är kul när några gamla saker tillsammans kan bli något nytt!

Ett svar to “Välkommen att inspireras”

  1. tavelramar 20 maj, 2012 den 08:47 #

    Otroligt fint pyssel =) En ram i en ram var en kul idé. KUl med hjärtat som hänger utanför ramen också.

Kommentera

