Min första award!

29 Maj

Jag fick min första award från Anette, tack så mycket! På hennes blogg, husbil kors och tvärs, får vi bland annat följa med på husbilsäventyr i Europa. Hon bjuder på resetips och annat smått från vardagens händelser.

Liebster Blog Award är skapad för att lyfta fram bloggar med 200 prenumeranter eller färre. När du fått awarden ska du:

  1. Tacka personen som gav dig awarden
  2. Länka tillbaka till den personens blogg
  3. Kopiera och klistra in awarden på din egen blogg
  4. Ge awarden vidare till 3-5 bloggare, med färre än 200 prenumeranter, som du tycker förtjänar uppskattning
  5. Meddela dessa bloggare genom att lämna en kommentar till dem

Jag skickar nu awarden vidare till ett par bloggar jag gärna kikar in hos:

Sockerkonst, som göra underbart fina tårtor! En stor inspirationskälla!
Smaskiga bakverk, bjuder på massor av tårtor, kakor och annat gott, smaskiga bakverk helt enkelt!
Kreativa tjejen, inspirerar med fina bilder, härliga recept och pysseltips!
Bakfnatt, gör också massor med härliga bakverk, så kika in, inspireras och drabbas av bakfnatt du med!

Kommentera

