Vad blir det för mat?

13 Jun

Vad blir det för mat? Det är en fråga som ställs ofta här hemma. Jag har inget emot att laga mat, tvärtom, men komma på vad jag ska laga är jobbigare. Allt för ofta tryter fantasin. Därför har jag nu surfat runt på diverse sidor och letat upp 60 recept och sorterat in i en pärm. Lunch och middag för en månad. Så nu behöver jag inte fundera på vad jag ska laga på ett tag!

Massor med nya recept, så det blir spännande. De bra recepten får sen stanna i pärmen och är det något vi inte gillar, ja då är det bara att plocka bort och komplettera med något nytt till nästa månad!

Det här är det som hamnar på våran meny den här månaden. Månadsmeny
Varsågod att kopiera rakt av eller välj de bitar som faller dig i smaken så kan vi göra annat än att fundera på vad det blir för mat i sommar!

(Alla bilder i menyn är kopierade från sidan där jag hittade receptet och alltså inte tagna av mig).

 

Ett svar to “Vad blir det för mat?”

  1. Kors & Tvärs 16 juni, 2012 den 09:23 #

    Oj så duktig du är – jag fuskade och beställde Linas matkasse 🙂 Ha en härlig helg! Det har vi/ Kramen

Lämna en kommentar