Helgens kalas

3 Sep

Nu kommer det äntligen lite bilder från helgens kalas! Efter fångarna på fortet grillades det hamburgare och naturligtvis åt vi tårta i stora lass!
Den här gången blev det en golftårta.

Marängbottnar med rice crisp. Fylld med chokladmarsán, riven choklad, hallonsylt och grädde med blåbär och hallon.
Kanten är täckt av halva chokladfingrar.

Figurer av sockerpasta, sanden i bunkern är kex och gräset spritsad grädde.

Dessutom bjöds det på drömmar dekorerade med choklad och sockerblommor, hallongrottor och pimpade cocostoppar.

Fram till nästa kalas om ungefär en månad kommer jag att tillbringa dagarna med att slutföra min utbildning så om det blir lite glesare mellan inläggen vet ni vad jag har för mig, men oroa er inte, jag kommer tillbaka!

Kommentera

