Veckans goding – cupcakes

12 Nov

Cupcakes. Egentligen något jag borde göra oftare. Problemet när man känner för att spontant göra en tårta är ju att det blir alldeles för mycket att äta upp. Då är det ju perfekt med cupcakes. En cupcake är ju som en en-portionstårta. Och precis som med en tårta är det bara att fylla med det man tycker är godast, och de går att dekorera i oändlighet. Surfade runt lite på nätet och hittade mängder av bilder på härliga, roliga och inspirerande cupcakes.
Här är några av alla jag hittade.

Nu rycker det i baktarmen vill jag säga! Jag skulle ha haft en bättre sprits bara. Jag får väl helt enkelt välja att dekorera på ett annat vis så länge. Vi får se när jag tar mig tid att göra några. Nu ska jag drömma mig bort i cupcakesvärlden en liten stund till innan jag ska ta tag i något så roligt som städning. Sen kanske jag kan baka!

You can´t buy happiness, but you can buy cupcakes. And that´s kind of the same thing. 

Kommentera

