Nu tar vi nya tag!

8 Jan

Tiden runt jul blev inte riktigt som jag hade hoppats. Jag var förkyld och kände mig trött innan jul. Det blev mycket mindre pysslande än vad jag tänkt mig. Sen drabbades hela familjen av magsjuka i mellandagarna. Men nu är det dags att ta nya tag!

Vardagen ser lite annorlunda ut nu. Jag har börjat jobba halvtid. Dessutom kommer mycket av min lediga tid de närmaste veckorna att ägnas åt träning då tjejvasan går av stapeln i slutet av februari.
Men lite pysseltips hoppas jag ändå att jag ska hinna ge er däremellan!

IMAG0432God fortsättning!

 

Kommentera

